divendres, 19 d’abril del 2013

bon dia tornot a ser jo i avui i molts dies hos dire el que fare tots els caps de setma perque
ami magrada que la gen cotillegi les meves coses i clar es molt divertit jejeje
buenu avui hos dire que aquest cap de setmana fare una cosa super important
perque anire al supermercat de girona expresament per comprarme unes sebates de
dolor vermell pero no hos penseu que nomes fare aixo el disabte. tambe el disabte anire
a beure una amga meva al treball perque fa dies que no la veig. i clar vui anar a beurela
i tambe anire a dinar i a la nit anire a cuinar a casa els meus avis perque ens quederem
jo la meva avia el meu avi i jo i anirem a fer una coca molt bona ja ho beureu si entreu en
aquest blog ho ho ensenyare . buenu nois el diumenje estare a casa meva
sabeu que fare?  gratarme la panxa perque tindre una son buenu gratarme la panxa nomes per a la tarda perque com al mati tinc que anar al gimnas pues per aixo estare cansat i clar
mira fare aixo.

i aqui ens cadem perque jo tinc una gana que me moro buenu nois i noies adewwwww
 jjejjejje adew wapos petonasos a tots


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada