dimarts, 21 de maig del 2013

bon dia amics ja he tornat de linstitut i estic molt content pero el que hem descontenta es que a cas els meus avis han entrat a robar coses molt baluoses i que en els meus pares i en els meus avis els hi feie molt de servei i que sempre els feien servir i ara quan he sortit de l'institut la meva mare m'ha trucat i ma dit que estaben esperant els mosos perque no podia pas ser aixo que habia passsat i clar es normal que els truquin buenu cambiant de tema avui a linstitut tampoc ma agradat gaire perque hem jugat a beisbol i els companys que tenia jo no fotien res i ni habia un que era daunn jjejejejej bunu gent hos deixo perque ara vaig a fer els deures i ara acabo de dinar jaja binga fins una altre adew wapos coideusa i tu Ismaila i douda tambe cuidata que hos estimo molt

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada