dilluns, 17 de juny del 2013

hello nois avui estic a la biblio de st pere i estic molt aborrit jajja aquest cap de setmana nomes m'he banyat a la piscina i no tinc ganes de fer res jkajajajaj la meva mare te una mania en que jo no ma puc banyar a la piscina jjaja bunu algo farem i el disabte que be estere a nova york jaja que broma esque tinc ganes de viatjar molt esque els meus vains m'han fet enbeja perque ban anar a brasil ahir i jo tambe bolia anar i no vaig poguer anar a brasil i mira que es maco brasil bunu abui estic aqui per donar les gracies als meus grans profes de l'institut jajajaj bunu ja fare alguan cosa lo que pensaba es que els hi regalaba algun detallet perque aixi quedo una mica be al menos jjajja perque estan molt sols a casa seba jaja buenu ja fare alguna cosa o ja comprare el que dfaci falta gracies per la bostra atencio i que hos baji be el proxim cap de setmana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada